Časté dotazy

Na co se nás nejčastěji ptáte.

Jak vybrat správnou velikost obuvi?

Ačkoliv se říká, že "krása občas bolí", je třeba si uvědomit, že obuv, kterou nosíte dost často celý den, musí být kromě stylovosti také pohodlná. Vzhledem k tomu, že jednotliví výrobci mohou používat lehce odlišné číslování, je třeba při nákupu obuvi myslet na to, že každé číslo bot může sedět trochu jinak. Zatímco v jednom obchodě jste zvyklí, že velikost 40 Vám skvěle sedí, v jiném obchodě Vám stejný komfort nabízí velikost 38. Proto je velice důležité si boty řádně vyzkoušet. Více informací o správném měření včetně tabulky velikostí naleznete Více informací o správném měření včetně tabulky velikostí naleznete na stránkách ARA-SHOES.

Co dělat, když zakoupená obuv nesedí?

Zjistili jste doma, že Vám zakoupená obuv nesedí? Můžete si ji k nám přijít pohodlně vyměnit. Máte na to celých 14 dní. Zboží musí být nenošené v původním balení. Nezapomeňte s sebou donést i účtenku.

Jak si mám vybrat vhodný přípravek na ošetření obuvi, kterou si chci zakoupit?

S výběrem vhodné péče vám náš personál pomůže, aby vaše obuv zůstala jako nová dlouhou dobu. V naší prodejně najdete širokou škálu různých přípravků pro péči značky PEDAG.

Mohu na prodejně platit kartou?

Ano, na naší prodejně akceptujeme všechny nejběžnější typy platebních karet.

Je možné si u vás na prodejně zboží nějak zarezervovat?

Bohužel možnost rezervace zboží není u nás možná. Můžete si však ověřit dostupnost vybraného modelu na prodejně a poté se za námi stavte si zboží zakoupit.

Nenašli jste odpověď nebo se potřebujete zeptat na cokoliv jiného? Odpovědi na některé nejběžnější otázky naleznete v častých dotazech.

Pokud ani tam neuspějete, nevěšte hlavu a obraťte se na nás, veškeré informace, jak se s námi spojit, najdete v kontaktech nebo nám můžete napsat prostřednictvím jednoduchého kontaktního formuláře, se kterým zvládne odeslat zprávu na náš email každý.